Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Κίνηση σε τετραγωνισμένο χαρτί...Geoboard

                  


Κίνηση σε τετραγωνισμένο χαρτί...χρειαζόμαστε περισσότερη εξάσκηση σε αυτό και έτσι θυμηθήκαμε το αγαπημένο μας Geoboard.

1η δραστηριότητα...στο θέατρο.


  • Δημιουργήσαμε ένα πλέγμα με λάστιχα του ίδιου χρώματος. Τα κουτάκια συμβόλιζαν τα καθίσματα του θεάτρου και τα καπάκια τους μαθητές.

  • Ο κάθε μαθητής έπρεπε να βάλει το καπάκι του εκεί όπου έλεγε το εισιτήριό του .
                      

  • Συνεχίσαμε , ώσπου να καθίσουμε όλοι...




2η δραστηριότητα...επαναλαμβάνω το ίδιο σχέδιο.

  • Χωρίσαμε το πλέγμα στη μέση με ένα ακόμα λάστιχο.Πήραμε περισσότερα καπάκια , διαφόρων χρωμάτων.


  • Μια ομάδα έφτιαχνε ένα σχέδιο στο μισό πλέγμα...

  • Η επόμενη ομάδα επαναλάμβανε το ίδιο σχέδιο στο άλλο μισό πλέγμα.

...και συνεχίσαμε


                      
           
                                           


Σχετικά άρθρα:

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Αναγνωρίζω και εκφράζω συναισθήματα ...με πινέλα, χρώματα και φαντασία.

Εκφράζω τα συναισθήματά μου ...και μέσα από την τέχνη.
Έτσι, προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε συναισθήματα σε πίνακες ζωγραφικής, αλλά και με τη σειρά μας να εκφράσουμε αυτό που νιώθουμε μέσα από τη ζωγραφική.




Γκ και γγ


Παίζουμε με το γκ ...κλικ στην εικόνα.


Παίζουμε με το γγ...κλικ στην εικόνα.






Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Μιλάμε για τον φόβο

Ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε τον φόβο. 
  • Διαβάσαμε σχετικά βιβλία. 
         
           

  • Συζητήσαμε τι ένιωθαν οι ήρωες των βιβλίων, γιατί και τι έκαναν για να το αντιμετωπίσουν. 
  • Διαπιστώσαμε ότι πολλοί από τους φόβους των ηρώων ήταν και δικοί μας φόβοι...κοινοί φόβοι! 
  • Γράψαμε σε ένα χαρτάκι έναν φόβο μας (ανώνυμα).
  • Κλείσαμε τους φόβους μας σε ένα κουτί..."ένα κουτί γεμάτο φόβο"!

  • Ανοίξαμε το κουτί και με τυχαία σειρά διαβάσαμε τον κάθε φόβο.
  • Προτείναμε έναν τρόπο αντιμετώπισης του κάθε φόβου. Τελικά είναι πιο εύκολο να προτείνουμε λύσεις για τον φόβο ενός συμμαθητή μας παρά για έναν δικό μας.
  • Αφού καταλάβαμε ότι για όλα υπάρχει λύση ...προσπαθήσαμε  να δώσουμε μόνοι μας λύση σε κάποιο φόβο μας. Όσα σκεφτήκαμε είναι στην επόμενη παρουσίαση...

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

12ο Ζωγράφου +1ο Χολαργού – Συνεργασία… 2013-14

(αναδημοσίευση από 12ο Ζωγράφου)
Η αρχή είχε γίνει την προηγούμενη σχολική χρονιά,  με μια πετυχημένη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της Β΄τάξης του σχολείου μας και του 1ου Δ.Σ. Χολαργού. Στο τέλος της συνεργασίας, μαθητές και εκπαιδευτικοί συναντηθήκαμε , γνωριστήκαμε από κοντά και παίξαμε παρέα.
img_0682
Φέτος, σκεφτήκαμε να εργαστούμε ξανά μαζί, αξιοποιώντας την προηγούμενη εμπειρία μας. Υλοποιούμε από κοινού
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, με τίτλο
Πιστεύουμε ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους μαθητές  της Α΄τάξης των δύο σχολείων , μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, να  προσπαθήσουν να:
  • αναγνωρίσουν
  • κατανοήσουν
  • εκφράσουν και να
  • διαχειριστούν τα συναισθήματά τους,
αλλά και μέσα από τη συνεργασία με τους μαθητές του άλλου σχολείου, να διαπιστώσουν ότι τα συναισθήματα που οι ίδιοι νιώθουν είναι κοινά και έχουν κοινό τρόπο έκφρασης, όπου και αν βρίσκονται, όσο διαφορετικοί κι αν νομίζουν ότι είναι. Αποτελεί επίσης,  μια ευκαιρία και για τους εμπλεκόμενους  εκπαιδευτικούς, να ανταλλάξουν ιδέεςπρακτικές και απόψεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος και να παίρνουν τη σχετική ανατροφοδότηση μετά από την εφαρμογή κοινών δραστηριοτήτων.
Για τη διευκόλυνση της συνεργασίας και επικοινωνίας δημιουργήσαμε ένα e-τόπο συνάντησης, επικοινωνίας και ανταλλαγής υλικού . Οι +εργασίες μας θα δημοσιεύονται εκεί.

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Λέξεις, συναισθήματα σωρό...

"Εκφράζω τα συναισθήματά μου ..."

Καθίσαμε και πάλι στον κύκλο. Προσπαθήσαμε να βάλουμε τις σκέψεις μας σε μια σειρά...
Ποια συναισθήματα γνωρίζουμε; Με ποιες λέξεις εκφράζουμε παρόμοια συναισθήματα; Ποια η διαφορά τους; 


Τις λέξεις που συγκεντρώσαμε αποφασίσαμε να τις βάλουμε σε αλφαβητική σειρά ώστε να δημιουργήσουμε έναν "κατάλογο συναισθημάτων". Διαπιστώσαμε πόσες νέες λέξεις μάθαμε...


Τοποθετήσαμε τον κατάλογο στην τάξη μας για να τον συμβουλευόμαστε όταν χρειάζεται να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας...




Ο Ήλιος, ο Ηλιάτορας, ο Πετροπαιχνιδιάτορας ...

Ολοκληρώσαμε την ενότητα του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος, "Ο ήλιος και η ζωή μας" .
Ακούσαμε , είδαμε και είπαμε  τόσα πολλά για τον φίλο μας τον ήλιο. Καιρός να δημιουργήσουμε!
Με φαντασία ζωγραφίσαμε τους δικούς μας ήλιους...
                                      ...το αποτέλεσμα στο βίντεο που ακολουθεί.


Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Ήλιος και Γη

Μιλάμε για τον ήλιο...
Τι είναι ; Γιατί δεν τον βλέπουμε κάθε μέρα; Πού πάει την νύχτα; 


Το παρακάτω βίντεο θα λύσει πολλές απορίες μας για τον ήλιο.


Πώς κινείται η Γη; 



Παίζω με το Οι , οι

Για να παίξω  με το "οι"  κάνω κλικ στη εικόνα .

                                              1. Επιλέγω το παράθυρο με τον Φαγαλέξη.
                                                   
                                                 2.Κάνω κλικ στον Φοίβο.

3. Επιλέγω το χαρτί όπως δείχνει το βέλος.


4. Προσπαθώ να λύσω τους γρίφους.

Άλλο ένα παιχνίδι με το οι...κλικ στην εικόνα



Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ζωντανεύουν οι πίνακες;

Με αφορμή αυτή τη σελίδα του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος ...

       ...βρήκαμε το ακόλουθο βίντεο.


Το βίντεο ζωντανεύει τον γνωστό πίνακα ...θα μας βοηθήσει να μεταφερθούμε με τη φαντασία μας μέσα του ...
Μπορείς να πεις τώρα τι νιώθεις ;

Δες και άλλους πίνακες του διάσημου ζωγράφου στο επόμενο βίντεο!



luca agnani animation από CDemo83

Δες  εδώ τους πραγματικούς πίνακες.

Πηγή 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...